dilluns, 27 de maig del 2013

N'ELVIS, ES CA DE N'INNIS


Hola a tots. Avui us xerraré del meu ca. El seu nom és Elvis i ell té quasi 11 anys. El seu aniversari és l'1 de juliol.
N'Elvis és un ca petit de color negre. N'Elvis és el meu germà gran.
La meva mare va agafar n'Elvis de la canera de Maó. Ell era tan petit que cabia a la palma de la seva mà. A la nit, la meva mare va haver de sortir del llit per donar-li de menjar amb una xeringa. Era massa petit per alimentar-se. A mesura que passava el temps, n'Elvis es va fer més gran i més fort. Quan jo vaig nèixer, n'Elvis tenia 2 anys i mig.
Es un ca molt intel.ligent. S'asseu, em dóna la pota i diu adéu. A vegades és una mica pillo. Ell sempre està tractant d'escapar de ca nostra.
Quan anam a Dublin, ell sempre es posa molt trist. Quan tornam està tant content que me llepa la cara.

N'Elvis es la millor mascota que qualsevol podria tenir i me l'estim molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada